למה ל-99% מהבנות בעלות מראה ממוצע ומעלה תמיד יש "חבר"

עם הזמן, ככל שתחושת השפע משתלטת, מתחילים להבין את הראש של בחורה ממוצעת – שבאופן טבעי, ללא שום מאמץ מהצד שלה, חיה את הקונספק של abundance בנוגע לגברים. למה? כי עם בחורה ממוצעת, מתחילים 3-4 בנים ביום בממוצע, ובבר או במועדון זה יכול להגיע לעשרות ביום. במילים פשוטות, הן לא צריכות לרדוף אחרי אף אחד – בנים באים לבד! הן הפיתיון, ואצל יצורים שטחיים כמו גברים, אין הרבה קריטריונים בשביל להימשף לאישה – יש גוף? יש רגליים? אז כנראה שיש גם .. הממ.. – יאללה בלגן! (כשחיים את גישת השפע, זה כבר לא ממש נכון, אבל זרום עם זה לצורך ההדגמה ;))

עכשיו הקטע הוא, שלרוב האנשים (במיוחד לבנות צעירות) בדרך כלל אין את ההבנה של מושגים מתקדמים כמו "גישת השפע", להיות הנרדף ולא הרודף, למשוך לקוחות ולא לרוץ אחרי כל מה שזז אחד אחד ולהציע לו את המוצר שלך וכו' שקיימים בשיווק ובעולם בכלל. אצלן זה "פיצ'ר מובנה" שבא עם החבילה של מראה ממוצע ומעלה.

לכן, מה שקורה זה שלכל בחורה ממוצעת, יש לפחות מישהו אחד שמתכתב איתה ומנסה להוציא אותה לדייט, אולי יש מישהו שהיא סתם משתעשעת איתו משעמום, עוד כמה מחזרים בפייסבוק והכי חשוב, הידיעה שבכל יום רגיל, אם היא תרצה, היא יכולה כמו כלום, להשיג עוד איזה גבר או שניים, בלי למצמץ אפילו!

וכאן אתה נכנס לתמונה. למעשה, יכול להיות שאתה עוד אחד מה-2-3 שמתחילים איתה ביום יום. אז מה אתה חושב שהיא תגיד לך, כשאתה פתאום מופיע ביום בהיר אחד, כאשר לפני היום הזה היו עוד אלפי ימים כאלה, ועוד יש עשרות אלפי אחריו? נכון – היא תגיד "יש לי חבר". וזה לא בהכרח שקר. זה בסך הכל אומר, שאו שיש לה חבר באמת, או שהיא נמצאת בקשר פייסבוקי, טלפוני, או דייטים עם אחד מהחבר'ה הרגילים שיזמו איתה משהו והיא אמרה לעצמה, "יאללה – בוא ניתן לחבוב הזה צ'אנס".

והקטע הוא, שאצל בנות (גם בגלל ההפשעה של גישת השפע), יש מוסר מיניותי מאוד גבוה – היא יודעת שיש מלא דגים בים, וזה מאוד מהדהד עם הטבע הנשי לא לנהל רומנים במקביל, במיוחד אם הגבר שלה יודע לתת לה מה שהיא צריכה (וזה ממש לא רק סקס!) ולכן, כל עוד לא הראת לה שאתה יותר טוב מהאלפים שמכרכרים סביבה ביום יום, ייתכן מאוד שהיא תגיד לך "יש לי חבר".

אז מה זה אומר מבחינתך? אחד מה-3:

  1. אתה עדיין לא הראת ערך אישיות מספיק גבוה בשביל שהיא תחליט שהיא חייבת אותך
  2. אתה לא הסגנון שלה ואין טעם לנסות להבין אם העובדת עליך או שבאמת יש לה "חבר" – כי כנראה שיש לה קשר כזה או אחר, וגם אם לא, זה לא משנה
  3. היא סתם משחקת איתך ורוצה לראות איך תגיב, האם תעמוד על שלך וכו' – שזה למעשה קשור גם ל-1, כי כל זה לגמרי משדר את האישיות שלך לבחורה. (זה למעשה כל התורה של shit tests)

על מה צריך לשים דגש:

  • לפתח אישיות מקסימה ועוצמתית שכמות הולכת וגדלה של אנשים ונשים מתקשים לעמוד בפניה
  • להיות אמיתי עם הרצונות והערכים שלך ובעל יכולת להתעקש עד מידה מסוימת כדי שתוכל להבין את הראש של הבחורה ולראות מאיזה מקום היא אומרת לך "יש לי חבר"
  • להיות מרוכז בה ולא בעצמך. ז"א, לא לחשוב "למה היא דוחה אותי 😦 מה לא טוב בי? אני לא נראה מספיק טוב, אני fucking chode? – אלא "בוא נראה מי זו הבחורה המקסימה הזו ומה הקטע שלה :)", "בוא נראה אם יש לי כימיה איתה והאם היא מתאימה לי", "בוא נראה אם היא הבחורה שאני רוצה לעניק את המתנה הכי גדולה של חיי – את עצמי" – This is the fucking, winning mindset!

אם אתה מפתח את האישיות שלך, ועשית את הנ"ל לאורך זמן שמאוד משתנה מבחורה לבחורה, ברגע שתעשה את הצעד של "קידום עיניינים" – בין אם זה לקבוע דייט או סתם לבקש "פרטי התחברות", לנשק או לא יודע מה, היא יותר מתישמח לתת את מה שביקשת ולהיכנע להובלה שלך, או תתן להרגיש שזה עוד לא מרגיש לה בנוח. אבל לא תשמע את המשפט השנוא "מצטערת, אבל יש לי חבר" או "תודה, זה מאוד מחמיא לי אבל אני יוצאת עם מישהו"…

וגם אם שמעת, בהנחה שאתה לגמרי שלם עם עצמך, ואתה יודע שיש מלא דגים בים – WHO FUCKING CARES? 🙂
היא לא רוצה אותך כפי שאתה כיום, ואולי האישיות שתהיה עוד שבועיים היה כובש אותה כמו כלום, אבל היום זה לא רלוונטי, כי יש שפע! אתה יודע שאתה מלך, ולמלך מגיע לקבל מלכה שיודעת להעריך אותו – למה לך לרדוף אחרי מישהי שלא רוצה אותך? (וזה ממש לא אומר לוותר בפני כל התנגדות שתצוץ – מריך להלחם עד מידה מסוימת על בחורה שאתה רוצה, בהנחה שהיא לא עוברת את הגובולת שלך)

נ.ב. נחש מה אני אגיד לבחורה שבעיניי לא מהווה בשבילי מספיק ערך והיה לה את הביצים לגשת אליי? נכון:
"תודה לך, אבל סורי – אני יוצא עם מישהי"

האם זה יהיה נכון? חד משמעית כן!

כי אני חיי את גישת השפע ובכל רגע נתון אני בקשר כזה או אחר עם מישהי, וגם אם נפלתי בין הכיסאות בגלל תקופה מאומצת בגלל עסק שאני בונה או קורס שאני לומד, אני יודע שברגע שאני אצא, אני אמשוך עם האישיות שלי בנות ותמיד אמצא מישהי שאני רוצה והיא אותי – גם אם זה אומר להיות בתקופה בה אין לי מישהי כזו, ואני סתם עושה שטויות או פשוט נהנה מלהיות במסע אל הבן אדם שאני רוצה להיות.

אז, מישהו תגיד לך "סליחה אבל יש לי חבר" – האם תקבל את האתגר לקבל את זה עם חיוך ולהבין מה הקטע שלה באמת? האם תקתבל את זה כאתגר ולהמשיך לפתח את האישיות שלך בשביל להיות גבר שיותר קשה לעמוד בפניו?

רשומה זו פורסמה בקטגוריה כללי, מאת Joseph Drixx. אפשר להגיע ישירות לרשומה זו עם קישור ישיר.

אודות Joseph Drixx

I am a guy with an insatiable appetite for knowing and understanding. I love life, nature, music, technology. adventure, traveling, fitness, health and beauty in all its forms. I am inspired by the unknown, including and not limited to lucid dreaming, out of body experiences, space, frequencies of light/sound their influence on mood, energy and form.

כתיבת תגובה