הצילו!!! אין איך להמשיך מכאן … או איך להמשיך שיחה

"לפתוח שיחה זה לא בעיה הבעיה זה להמשיך "

"אני יכול להחזיק שיחה בדוק אבל אין לי איך לפתוח"

"פתחתי ואז כבר לא היה לי מה להגיד"

נשמע מוכר הא?!

אני מאמין שכל מי שבעולם הדינמיקה חברתית נתן לעצמו את התירוצים הנ"ל ….

אז בהמשך למאמר קודם שכתבתי על איך לפתוח שיחה מגיע החלק  הבא :איך להמשיך אותה ולא להיתקע.

אז  נתחיל בהגדרה מחדש של שיחה :

דיבור, החלפת דעות, החלפת מילים, שיח, הגות, השתפכות, הרצאה, נאום, הסבר; שיחת טלפון, קריאה

הפירושים הרלוונטים לנו הם: החלפת דעות,והחלפת מילים .

אז אתם רוצים ישר את הטריקים נכון ?!

 חח אין טריק….

תכינו רשימה של 4 נושאים שמעניינים אתכם ותשתפו את הדעות שלכם עליהם

ותתענינו מה אחרים חושבים…  אני אתן דוגמאות  לשלי :

1)      ספורט- להלן שחיה ומשקולות

2)      סרטים- להלן קומדיה רומנטית, אקשן אימה

3)      סדרות- להלן איך פגשתי את אמא נמלטים

4)      ספרים- להלן התפתחות אישית

עכשיו תשאלו את עצמכם מה אתם יכולים לדבר על אותו הנושא :

שחייה- לספר על איך למדתי לשחות,אני יכול לשאול אם האדם שמולי שוחה …

סרטים- לספר על הסרט טוב שראיתי לא מזמן, עם מי הלכתי ,למה אני אוהב לראות סרטים….

סדרות- להגיד שהבנאדם שמולי מזכיר לי את X  והייתה סצנה שממש אהבתי וזה מזכיר את הרגע

ספרים- לדבר על סופר שאני ממש  אוהב, מוסר השכל שאי פעם למדתי …

עכשיו תבואו עם שלכם …. רק תזכרו, כל מה שאתם אומרים אתם חייבים לעמוד מאחוריו ולהנות מזה תראו את מי שאתם באמת,  אין צורך שתחרטטו ותמציאו סיפורים!

באתם לתת ערך…. לא לקחת !

 

עד לפעם הבאה!…

  יאיא!….

3 מחשבות על “הצילו!!! אין איך להמשיך מכאן … או איך להמשיך שיחה

  1. אהבתי, קליל ואנושי!!!
    יהיה נחמד אם תפרט אחרי ה-17,000 ימים שלך בחוץ ברצף, איך אתה מגיע למצב שאתה עומד אם בן אדם זר ומחליף איתו רעיונות ומדבר על נושאי עיניין ב-1:30 בלילה ובכלל.

    הנה הנושאים המעניינים אותי:
    1. מוזיקה – יצירה, שירה, ריקדו (אולי זה בעצם כמה)
    2. גנון חיים (יחסית) בריא
    3. מיניות ₪ זוגיות
    4. אינטרנט, עסקים, שיווק וכו'

כתיבת תגובה